Kya Abu Ayoob Al-Ansari (Radiallahu Anhu) ka Rasoolullah ﷺ Ki Qabar Mubarak Choomna Sabit hai?

Is bare mein tamam ahadith ka tahqiqi jayeza pesh-e-khidmat hai:

Rewayat no.1 [a]:

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْمَلِكِ بْنُ عَمْرٍو، حَدَّثَنَا كَثِيرُ بْنُ زَيْدٍ، عَنْ دَاوُدَ بْنِ أَبِي صَالِحٍ، قَالَ: أَقْبَلَ مَرْوَانُ يَوْمًا فَوَجَدَ رَجُلًا وَاضِعًا وَجْهَهُ عَلَى الْقَبْرِ، فَقَالَ: أَتَدْرِي مَا تَصْنَعُ؟ فَأَقْبَلَ عَلَيْهِ فَإِذَا هُوَ أَبُو أَيُّوبَ، فَقَالَ: نَعَمْ، جِئْتُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَلَمْ آتِ الْحَجَرَ، سَمِعْتُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ: ” لَا تَبْكُوا عَلَى الدِّينِ إِذَا وَلِيَهُ أَهْلُهُ، وَلَكِنْ ابْكُوا عَلَيْهِ إِذَا وَلِيَهُ غَيْرُ أَهْلِهِ “

{Musnad Ahmad Bin Hanbal, 38/558, Hadith no.23585}

Rewayat no.1 [b]:

حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثَنَا الْعَبَّاسُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ حَاتِمٍ الدُّورِيُّ، ثَنَا أَبُو عَامِرٍ عَبْدُ الْمَلِكِ بْنُ عُمَرَ الْعَقَدِيُّ، ثَنَا كَثِيرُ بْنُ زَيْدٍ، عَنْ دَاوُدَ بْنِ أَبِي صَالِحٍ، قَالَ: أَقْبَلَ مَرْوَانُ يَوْمًا فَوَجَدَ رَجُلًا وَاضِعًا وَجْهَهُ عَلَى الْقَبْرِ، فَأَخَذَ بِرَقَبَتِهِ وَقَالَ: أَتَدْرِي مَا تَصْنَعُ؟ قَالَ: نَعَمْ، فَأَقْبَلَ عَلَيْهِ فَإِذَا هُوَ أَبُو أَيُّوبَ الْأَنْصَارِيُّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، فَقَالَ: جِئْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَلَمْ آتِ الْحَجَرَ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، يَقُولُ: «لَا تَبْكُوا عَلَى الدِّينِ إِذَا وَلِيَهُ أَهْلُهُ، وَلَكِنِ ابْكُوا عَلَيْهِ إِذَا وَلِيَهُ غَيْرُ أَهْلِهِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ، وَلَمْ يُخْرِجَاهُ “

{Mustadrak Lil Hakim, 4/560, Hadith no.8571}

Yeh rewayat 2 waja say daif hai:

1.Dawood Bin Abi Saliha majhool hai.

{Meezanul Atidaal, 2/9, no.2617}

Imam Zahabi (Rahimahullah) farmate hai:

لا يعرف.

Main inko nahi jaanta hoon.

{Meezanul Atidaal, 2/9, no.2617}

Hafiz Hajar (Rahimahullah) farmate hai:

مقبول

{Taqreeb, Safa no.199, no.1792}

2.Kaseer Bin Zaid mukhtalif fee hi hai.

{Meezanul Atidaal, 3/404-405, no.6938}

Atiraaz Imam Hakim (Rahimahullah) aur Imam Zahabi (Rahimahullah) ne is hadith ko sahih kaha hai?

Jawab no.1: Imam Hakim (Rahimahullah) mutasahil hai lihaza mardood hai Un ka is rewayat ko sahih kahna.

Rahi baat Imam Zahabi (Rahimahullah) ki toh yeh Imam Zahabi (Rahimahullah) ka waham hai kyunkii khud Imam Zahabi Dawood Bin Abi Saliha ko majhool kaha hai, yeh kaisay ho sakhta hai munfarid rewayat mein majhool rawi ho aur wo rewayat sahih b ho?

Jawab no.2:Usool-e-hadith k mutabiq b yeh rewayat daif hi hai kyunkii majhool rawe ki rewayat daif hote hai.

Rewayat no.2:

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ رِشْدِينَ الْمِصْرِيُّ، ثنا سُفْيَانُ بْنُ بِشْرٍ، ثنا حَاتِمُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ، عَنْ كَثِيرِ بْنِ زَيْدٍ، عَنِ الْمُطَّلِبِ بْنِ عَبْدِ اللهِ، قَالَ: قَالَ أَبُو أَيُّوبَ لِمَرْوَانَ بْنِ الْحَكَمِ: قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «لَا تَبْكُوا عَلَى الدِّينِ إِذَا وَلَّيْتُمُوهُ أَهْلَهُ وَلَكِنِ ابْكُوا عَلَيْهِ إِذَا وَلَّيْتُمُوهُ غَيْرَ أَهْلِهِ»

 

Yeh rewayat 3 waja say jhoote hai:

1.Dawood Bin Abi Saliha majhool hai.

{Meezanul Atidaal, 2/9, no.2617}

2.Sufiyan Bin Basheer majhool hai, kise b muhadith ne inki tawseeq nahi kiye hai.

3.Ahmad Bin Rasheedin Al-Misri jhoota rawe hai.

{Meezanul Atidaal, 1/133, no.538}

{Muajamul Kabeer Li Tabrani, 4/158, Hadith no.3999}

●Mazeed is rewayat mein Qabar Mubarak choomne ka b zikr nahi hai.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s